October 21, 2013

3. Rész



Norahval teljesen jól elbeszélgettünk. Bill kicsit neheztelően nézte a nagy fehér vászon előtt,hogy barátnője ilyen remekül szót ért velem miközben a 2 órás késéssel megérkező Ria egyedül ücsörgött a szoba másik pontján és unottan nyomogatta a telefonját. Nem nagyon érdekelte,hogy is pózolgat barátja. Párszor felálltam a kényelmes fotelből 1-2 kis korrigálás miatt de ezeket leszámítva végig csacsogtuk azt a 4 fárasztó órát. Megtudtam,hogy Norah 1,5 éve ismerkedett meg Billel egy audis céges bulin,ahova a lány nagybátyán ( aki igen komoly százalékban részvénytárs a német autócégnél) keresztül jutott be. Első pillanattól kezdve eltudtak beszélgetni akármiről, jól érezték magukat a másik társaságában és végül Bill erőt vett magán és elhívta vacsorázni Noraht. Azóta együtt vannak és elszakíthatatlanok. Ellenben a másik ikerrel aki egy spontán afterpartyn szúrta ki magának Riát aki félig ázsiai. Norah állítja,hogy mivel Tom a legjobb barátja ezért ő maximálisan tisztában van azzal,hogy Tom nem szerelmes. Inkább csak a szex a főkapocs a kapcsolatukba, ott nincs gond. Na meg 25 évesen már igényelt egy komoly kapcsolatot de mélyebb érzelmek nem bontakoztak ki a gitárosban. Őszintén szólva csodálkoznék is azon,ha egy ilyen beképzelt,tuskó és modortalan férfi,mint ő képes is lenne érzelmeket táplálni mások iránt. Megtudtam,hogy Georgnak is van barátnője,Sarah csak ő éppen a szüleinél van 1 hétig,Münchenben. 
 
- tudod Lara, ők nem olyan rosszak ám,mint amilyennek tűnnek - roppantotta ki az ujjait és kicsit megmaszírozta a nyakát. Már csomagoltunk össze, a fiúk készülődtek mi pedig elkezdtünk öltözködni.
- hát nem tudom - rántottam meg a vállaim - dolgozni jöttem, nem barátkozni
- te is tudod,hogy hónapokig együtt leszünk. A srácoknak nincsenek igazán barátaik, a stáb tagok szinte a családjuk. Nehéz ilyen tömeghisztiben őszinte embereket találni. Rád is gyanakodni fognak egy ideig. Képeket adsz ki róluk,információkat stbstb persze mindenki tudja,hogy David és Ben olyan erős gátakat építenek ,ha új tagról van szó,hogy semmi esély arra,hogy valaki nem lenne megfelelő és megbízható. De 10 éve ezt csinálják és még mindig olyan,mintha tinik lennének. Hidd el előbb vagy utóbb ők is rájönnek,hogy helyes kis csaj vagy, nem lesz itt gond - bíztatóan megpaskolta a vállam és mosolyogva szökkent Bill elé aki fáradtan húzta magához és nyafogva közölte,hogy haza akar menni és egy hatalmasat enni. 

Őszintén mondva, aranyosak voltak. Hiába nehezteltem minimálisan Billre, Norahval úgy bánt,hogy azt akármelyik lány (de még fiú is) megirigyelné. Jó volt rájuk nézni,olyan borsó és a héja jelenség, yin és yang és a többi. Kicsit irigykedtem is. Tökéletes életük volt. 

 
A következő hetek elég monoton módon teltek. Még sosem voltak ennyire unalmas napjaim. Imádtam pörögni,ugrálni a pontból b pontba és a szabadidőmet alvással tölteni. Most viszont a vlág összes sorozatának összes évadját megnéztem, az összes nézhető és olvasható blogot átrágtam , még főzni is főztem és Tylert naponta zaklattam. Néha átugrott hozzám vagy én hozzá és elütöttük az időt. Vásárolni is többet voltam,mint ami nálam megszokott. Az utolsó napokba felkészítettem magam,hogy elszakadok imádott kis városomtól és bejárom Európát. Ez baromira feldobta a kedvem, de amint belegondoltam,hogy miért is megyek egy kis körútra egyből siralmassá vált az egész.


 
Norahnak lehet,hogy igaza van de miért is mondana mást, elvakultan áll a dologhoz mivel élete szerelméről és a legjobb barátjáról van szó. Egyből máshogy látná a dolgokat,ha az én helyembe lenne. Ettől függetlenül egy hatalmas tavaszköszöntő vásárlást indítottam. Ha már milliomos zenészek után futkosok púderecsettel, akkor tegyem mindezt stílusosan. Na meg pár színes,platformos magassarkúnak és táskáknak,ruháknak ki tudna nemet mondani. Ez kicsit feldobott, na meg az is,hogy Norah ( aki még mindig az egyetlen emberi ember az egész társaságban) végig jelen lesz a turnén. Komolyan, fél évet halaszt az egyetemen mikor ezaz utolsó éve csakhogy támogassa a barátját. Én is ilyen önzetlen szerelmet szeretnék, egyszer..valamikor.

- Tyler mostmár lerakom,jó ? csapat megbeszélés lesz és nem akarok kilógni azzal,hogy veled fecsegek
- jójó de hívj, ha Hollandiába értetek már,jó?
- rendben. vigyázz magadra
- te is húgi...
Több,mint 2 hét után láttam újra mindenkit. Illetve Billel és Norahval egyszer találkoztam mikor kiokoskodtuk,hogy Billnek szőke haj kéne nem pedig fekete. Norah az elején teljesen kivolt akadva de utána egyre jobban megtetszett neki. Bill nevetve (!!) megsúgta nekem,hogy ez nála mindig így van. 


 
Az elején kiakad aztán pár nap múlva rájön,hogy ez is,mint minden más előnyösen mutat barátján és ez most se történt másképp. Mindenki jó ötletnek találta, kivéve Tomot. Na igen, ő most is olyan morcosan támaszkodott a busznak, arcát napszemüveg takarta és arca olyan kifejezéstelen volt,mintha nem is élő ember lenne. Gustav és Georg kedvesen üdvözöltek és még Bill is. Mesélt valamit arról,hogy Hollandiába kicsit csapadékos lesz az idő de ez általában semmilyen szinten nem befolyásolja a koncertet és a csarnok előtt szobrozó rajongókat sem. Kicsit meglepett a pozitív közeledése amit Norah csak mosolyogva fogadott majd megpuszilta Bill fejét és visszafordult Dunjahoz aki nagyon mesélt neki valamit. Kicsit még kényelmetlen volt a szituáció,hogy mindenki mindenkivel cseveg csak én szobrozok ott egyedül és várom,hogy valaki 1-2 szóval jellemezze az időjárást vagy,hogy milyen tuti is lesz ez a turné. Georg barátnője is hozzánk csapódott aki szinte életet lehelt belém. Pörgős,kapkodós kicsit szétszórt és folyamatosan vigyorgós fiatal nő volt. Nem rég töltötte be a 24-et és ügyvédnek tanul. 


 
Barátságosan mellém pattant ( miután Norah nyakába vetette magát és számomra teljesen ismeretlen események mesélésébe kezdett) és tök spontán mondta ami éppen a nyelvére jött. Riát hiányoltam ( enyhe túlzás csak furcsáltam,hogy a puffogó mellett nincs ott az életunt arc barátnője) már csak a csapatból.
- nos srácok,lányok,fiatalok - emelte fel hangját David aki a 7 busz előtt sorakozó kis társaság elé állt - üdvözlök mindenkit újra itt. az idő sürget minket ezért próbálom rövidre fogni. örülök és baromi büszke vagyok rátok srácok - bólintott a 4 fiú felé - hogy ismét sikeresen kiadtatok egy lemezt mi pedig támogathatunk titeket egy újabb európai turné keretein belül. jól összeszokott kis banda vagyunk mi, így ezt a 3 hónapot is remekül fogjuk lezárni. remélem nem lesznek problémák és mindannyian jól érezzük majd magunkat. kezdődjön a turné !


No comments:

Post a Comment