November 7, 2013

6. Rész

Sziasztok!

Végre itthon tudok már lábadozni és ez azt is jelenti,hogy részeket is tudok hozni :) Viszont a kommentek száma kicsit megcsappant, örülnék, ha azért kapnék valami visszajelzést :)




3 napot és 2 koncertet tudtunk a hátunk mögött,mikor délelőtt 9 óra körül megérkeztünk Stockholmba. Az előző napok után már nem volt az a szörnyen görcsölős érzésem mikor a srácokkal és barátnőjükkel egy szobában tartózkodtam. Tommal egyre jobb a kapcsolatunk bár ettől függetlenül néha rájön az 5 eprc és én olyankor jobban szeretem távolról nézni a kicsapongásait. Na meg nem is az én dolgom ezt helyesen kezelni, ott van Ria...
- ezt még sosem láttam rajtad - Norah és Bill közös szobájában ültem, az ágyukon és segítettem Norahnak kipakolni (természetesen csak a szükséges holmikat, értelmetlen lenne minden városban kiszedni az összes cuccot ,hogy másnap mindegyiket visszarakosgasd)
- nem nagyon szoktam magassarkút hordani - Norah vetett egy gyors pillantást a kezemben lévő fekete, alul pedig tűzpiros talpal rendelkező Louboutin cipőre - néha mikor olyan helyre megyünk Billel vagy,ha simán kedvem van hozzá de az ritkábban fordul elő




- ha nem lennék alapból is ilyen magas - szólalt meg a minihűtőből félig kikukucskáló Sarah - akkor tuti hordanék baromi szép cipőket, mondjuk a gólya se zavartatja magát - csavarta meg a szemeit majd felállt, 3 red bullal a kezében
- gólya? - néztem értetlenül miközben elkaptam a felém dobott italt
- hát Ria, nem olyan baromi hosszúak a lábai? és még ennek ellenére is felvesz egy 15 centis cipőt, bár Tom ígyis magasabb nála de érted. Olyan idétlenül néz ki. Ti most hogy-hogy jóba vagytok amúgy?
- de tényleg, mindenki megdöbbent mikor Tom grimaszok és bunkózás nélkül befeküdt a sminkszékbe és utána még mosolyogva meg is köszönte. Ria egész este veszekedett vele,hogy mi volt az a bájvigyor meg ilyenek. Szóval sokkoltatok minket de senki nem mert rákérdezni, Tomot persze Bill egyből letámadta,hogy ez mi volt de érted...- Norah ledobta magáról a sálját majd kidőlt az ágyon - hulla vagyok
- most szálltál le a buszról - huppant le mellénk Sarah
- az legalább 1,5 órája volt - nyöszörgött a párnába
- nem akarom tudni mitől vagy fáradt - megráztam a fejem majd a csörgő telefonomhoz kaptam - boccs lányok, a tesóm az. majd talizunk az interjún- hátra intettem neki és miután kiléptem a szobából,felvettem
- na végre, 2 napja semmi hír rólad - szólalt meg dorgálóan Tyler a vonal végén
- boccs Tyl, azt se tudom hol áll a fejem. hogy vagy?
- nincs semmi érdekes, viszont Seb letámadott,hogy fent vagy a neten és hallod komolyan, azt hittem csak szopat...
- hogy érted?
- hát pár kép,hotelbe mész be, szállsz fel valami baszott nagy buszra meg ilyenek és ott van a neved meg,hogy hány éves vagy meg ilyesmi,nagyon durván kinyomoztak Lara
- remek, bár David mondta,hogy erre számítsak - megcsavartam a szemeimet és lehúztam a kis kártyámat a szobám ajtaján majd belöktem
- azért vigyázz magadra,nehogy valaki megtámadjon,hogy a szerelme arcához érinted a maszatolós ecsetedet - nevetett fel
- nagyon vicces vagy Tyler, most viszont lerakom mert 1000 a dolgom és fogalmam sincs,hogy a maszatolós cuccaim melyik bőröndömben vannak szóval sietek,puszika - ledobtam az ágyra a telómat majd egy gyors zuhany után bekapcsoltam a tv-t és elkezdtem keresgélni a táskák közül,hogy valami hordhatót magamra kapjak. Egész jó kedvem volt és most nem akartam slampos lenne, felakartam avatni az új Michael Kors órámat és azt bizony vétek lenne egy melegítővel hordani. Csak egy vékony ,fehér törölköző volt körém tekerve, a hajam turbán szerűen körbe csavarva a fejemen ,szintén egy öblítő illatú,fehér törölközőben és éppen végeztem egy alapos önbarnító procedúrával mikor kopogtak. Neheztelve néztem az ajtó irányába. Sarah említette,hogy átugrik majd,hogy a szemöldökével kezdjek valamit. Rajta kívül senki mást nem vártam és Norah szobájából való távozásom óta azért eltelt 2 óra szóval kizárásos alapon csak ő lehet. Miután ezt végig gondoltam, nyugodt szívvel nyitottam ajtót egy szál..törölközőben




 -ohh te jóég - egyből az ajtó mögé ugrottam és csak a fejemet dugtam ki mikor megláttam,hogy Tom tornyosul előttem és nem Sarah
- ne zavartasd magad - elvigyorodott
- Tom, mit akarsz ? - szorítottam még jobban magamhoz a most már eléggé rövidnek tűnő textildarabot
- meg kéne igazítanod a fonataimat - mutatott a hajára majd finoman beljebb tolva az ajtót, betessékelte magát a szobámba
- dededeee.. nekem még kell egy kis idő! - hisztérikusan szólaltam meg egy kicsit mikor láttam,hogy a fehérneműim az ágyamon hevernek, 4 pár cipő szétdobálva és majdnem tök pucéran állok Tom előtt akit láthatóan szórakoztat a helyzetem és a lányos zavarom
- kapj fel valamit, de ígyis jó vagy - ledobta a székre magát majd érdeklődve nézett rám
Utálom,ha sürgetnek főleg,mikor szándékomban állt pár órát csak egyedül tölteni és kihasználni,hogy most kivételesen nem vesz körbe 50 ember. Valamiért most mégsem tudtam Tomra haragudni és örültem,hogy ott van az idegesítő barátnője nélkül. Felkaptam egy köntöst a fürdőbe, kiengedtem a hajam,hogy addig is száradjon majd 2 fésű és fixáló anyagok társaságába visszamentem Tomhoz.
- szerintem a feketét - szólalt meg mikor mögé álltam és a megviselt fonatait elkezdtem meglazítani
- feketét? - húztam fel a szemöldökömet mire ő csak az ágyon lévő fekete, csipkés melltartóra és hozzá tartozó alsóneműre mutatott
Úgy éreztem,hogy az összes vér az arcomba fut és,ha lett volna valami csoda Harry Potter féle pálcám tuti eldugtam volna előle. De Tom halál nyugodt arccal meredt a tv-re ahol a svéd MTV ment. Nekem pedig egyre furcsább érzésem volt. Ahogy Tom haját csináltam, kiremegett párszor a kezemből a fésű és furcsán éreztem magam a megjelenésem miatt is. Semmi smink, normális haj de még csak ruha se... annyira szétszórt és pontatlan voltam,hogy azt hittem rácsapok a saját kezeimre.
- jól vagy ?
- persze, miért ne lennék jól ? - vettem fel harmadjára is a fésűt majd szorosabban fogtam a befont tincset
- kicsit máshol jársz fejben, nem ?
- Tom kérlek, ez nem az én napom ma - végig vezettem a tarkója vonalán, a gyomrom hatalmasat bukfencezett - kész vagy
- elég gyors volt - a fésülködő tükör elé állt,hogy megnézze a kész munkát
- csak néhány fonat volt felül meglazulva, azért nem kéne szerintem az összeset végig fonni - magyarázkodtam majd az alig combközépig érő köntöst szorosabban tekertem magam köré
- köszönöm, életet mentettél. kezdtem agyvérzést kapni,hogy így kiállnak már belőle a szálak - mutogatott a feje körül
- ez a dolgom,ehhez értek - rántottam meg a vállam majd elindultam az ágyam felé ,hogy kiszedjek a bőröndömből egy csőfarmert és egy csíkos pulóvert valamint egy sima ,fekete lapos talpú cipőt mikor Tom egyik tenyere erős bilincsként fonódott a bal combom köré. A vér is kifutott az ereimből mikor tudatosult bennem,hogy mit csinál...
- nem csak ehhez - tenyere feljebb csúszott a lábamon majd a fenekemet és a derekam vonalát érintve,egyre feljebb csúsztatta míg meg nem állt a kulcscsontomnál - ahhoz is,hogy hogyan készíts ki - ágyékával és teljes felső testével hozzám simult,leheletét a nyakamon éreztem. Teljesen elkábultam , viszont mikor éreztem,hogy egyik kezével a masnira kötött köntösömet próbálja szétszedni, azonnal eltávolodtam tőle
- mégis mi a szart művelsz ? - összekulcsoltam a kezem a melleim alatt és baromi idegesen néztem Tomra
- szerintem elég nyilvánvaló - felrántotta a szemöldökét és utánam lépett
- húzz innen - nyomatékosan az ajtó felé böktem
- mivan ? - nevetett fel - te engem nem dobhatsz ki
- de igenis kidobhatlak a saját szobámból, húzz innen - löktem a mellkasán és ellentmondás nem tűrően néztem fel rá
- na ne szórakozz velem Lara - arca megkeményedett
- te ne szórakozz velem. Eljátszod a cuki gyereket 3 napig aztán utána mindent lerombolsz azzal,hogy erőszakos szemétté változol,??
- erőszakos szemétté?? ne játszd a szentet, ugyanúgy akartad ahogy én. jóhogy nem nyögtél fel a karjaim között. most meg próbálsz kioktatni a jó neveltségről?? - emelte fel a hangját
- ne akard jobban tudni,hogy mit akartam vagy mit nem világos? összezavartál de amint leesett,hogy mire megy ki ellöktelek. és különben is, barátnőd van a kurva életbe mégis mit művelsz te itt ? - tártam szét a karjaimat bár őszintén szólva, Ria volt az utolsó indok ami érdekelt volna. A saját magam megaláztatásától jobban tartottam mint attól,hogy Sommerfeld kisasszony mit szól ahhoz,hogy a barátja nem a leghűségesebb ember.
Tom szemei szikrákat szórtak és mindenféle magyarázkodás vagy válasz nélkül kirobbant a szobámból. Sóhajtozva dőltem ki az ágyamon. Ez mégis mi a szar volt ? Rájött a kanperc és rajtam akarta levezetni? És, ha megint megy Davidhoz? Tök mindegy mit mondok, a tény,hogy az öltözékem kicsit kompromitáló volt nem éppen az én igazamat erősíti. Na meg mennyi esélyem lenne megint egy Tom Kaulitz vs Tom Kaulitz alkalmazottja harcot ismét megnyerni. Utána mehetek akárhova a jó ajánlólevelemmel, ilyen helyzetbe kerülni a főnökömmel akárhogyis nézem, baromi gáz. Ettől függetlenül... minden porcikám újra és jra beleremeg,ha visszagondolok arra,hogy 2 perc alatt lázba hozott és felpörzsölte az egész testemet az amit művelt.


- elegem van - rontott be Tom testvére szobájába ahol most kivételesen csak Bill tartózkodott, mivel barátnője lement valami ehetőt enni Sarahval a hotel éttermébe
- miből? - Bill nem túl nagy érdeklődéssel feküdt hason az ágyán , lábait lóbálta, fejét megtámasztotta az egyik kezén a másikban pedig távirányító volt és a furábbnál furább csatornákra kapcsolgatott
- belőle, Larából - rúgott bele az egyik bőröndbe
- héééééééé ! abba vannak a cipőim te idióta ! - szólt rá Tomra majd visszafordította fejét a képernyőre - megint mit csinált?
- hogy még mindig van, nem megy el.. azt csinálja!!
- és? ő a sminkesünk meg a fodrászunk,elég nagy szarban lennénk, ha csak úgy elmenne- Bill pontosan tudta,hogy Tom mire gondol de esze ágába se volt erről beszélni Tommal addig,amíg a fiú fel nem hozza
- irritál, nem tudok feszengés nélkül ülni a közelében vagy simán egy légtérben lenni vele. másik sminkest és fodrászt akarok ! - jelentette ki
- te hülye vagy....
- komolyan mondom, keressetek valaki mást, nem akarom még 3 hónapot keresztül őt nézni és utána se!
- most - nyűglődve felkelte az ágyról, Tom felé fordult - te reggel kiszálltál a buszból, fürödtél,és evés közben kigyulladt valami fény a fejedben,hogy amúgy te nem is bírod Larát és küldjük el? Mert pár napig egész jól elvoltatok - értetlenül összehúzta szemöldökét
- nem teljesen mindegy??? megcsinálta a hajam és utána felbaszott, ne akadj már le a részleteknél csak küldjétek el a picsába és kész! mi olyan kurva bonyolult ezen?
- leakartad fektetni és nem jött össze?
Tom idegesen kapta Bill felé a fejét
- vidd el a közelemből - tagolta Bill arcába érthetően majd kivágtatott a szobából
Bill Kaulitz vigyorogva csukta be bátyja utána az ajtót. A nyilvánvaló egyre nyilvánvalóbb lett.














1 comment:

  1. nagyon jó rész lett!!*-*
    már nagyon várom a következő részt!!!!!!!!!!!!*-* :)

    ReplyDelete