December 11, 2013

13. Rész






Az elmúlt pár nap szinte álomszerű volt. Tommal titkos kis találkozóink voltak, volt mikor a csarnok eldugott kis zugában váltottunk pár csókot,adott egy fajta adrenalinos hangulatot a kapcsolatunknak. Bár Riáról nem beszéltünk és konkrétan azt se beszéltük meg,hogy mi most konkrétan hányadán is állunk de a megbeszélt randik eddig abból álltak,hogy valamelyikünk átlógott a másik szobájában, beszélgettünk, hülyéskedtünk vagy összegabalyodva dőltünk el az ágyon és szenvedélyesen csókolóztunk. Húzni akartam még picit a dolgokat így Tom mindig csalódottan feküdt le mellém de értékeltem benne,hogy megértően átölelt és nem erőszakoskodott. Szóval baromi boldog voltam.
-    te merre voltál tegnap? - reszelte Sarah a körmeit miközben az ágyamon ült, keresztbe tett lábakkal , Norah pedig a laptopját bújta
-    merre lettem volna ? - bújtam bele a fehér conversembe
-    átjöttem mert vadásztam neked a városban egy csomó olasz divatmagazint, de sehol nem voltál és fél órával később se
-    igazából Tomnál voltam – sóhajtottam fel, ezzel feladva a kis titkunkat
-    mivan ? - egyszerre fordultak felém
-    mi.. hát randizunk és úgy félig meddig együtt vagyunk
-    hogy mit csináltok? - pattant fel Norah
-    most,hogy Riával szétmentek és.. mi megbeszéltük az egészet, túlságosan is megkedveltem ahhoz,hogy távolságot tartsak magunk között. Főleg most,hogy már nincs barátnője...
-    véégre – vigyorodott el Sarah
-    de miért nem mesélted el ezt eddig? Bill se mondta nekem.. - Norah sértődötten karba tette kezeit
-    Tom kért meg rá,hogy egy darabig ez maradjon kussban, nem akartam már az elején elcseszni,hogy kifecsegem
-    szupeeer. És mesélj, milyen a szex ?? - Sarah kitágult szemekkel bámult rám
-    jézusom Sarah, nemár – lökte meg Norah a vállát de ő továbbra is izgatottan nézett fel rám
-    hát azt nem tudom, megismerni akarom először és ezt ő is megérti
-    Tom? Megérti? Nem hagyott ott teljesen megsértődve??
-    nem, sőt átölelt és azt mondta,hogy nem sürget semmit se – mosolyodtam el
-    hűűűhh – néztek egymásra a csajok – váratlan fordulat
-    nincs mese, Tom oda van érted
A padovai koncert utáni reggel arra keltem,hogy valaki finoman szólítgat az ajtón keresztül miközben párszor kopogtat is. Nyűgösen másztam el az ajtóig ahol a hotel egyik személyzete állt egy óriási virág csokorral
-    elnézést kisasszony,hogy ilyenkor felkeltettem de ezt azonnal és személyesen kellett átadnom  további szép napot – a kezembe nyomott egy minimum 80 szálas rózsa csokrot majd biccentett és mosolyogva távozott. Óriási mosoly terült szét arcomon és boldogan vizslattam a világ legszebb csokrát amiben egy pici  kártya díszelgett.

„Estre 6-ra legyél kész. Van egy meglepetésem
csók : T „

A szívem hatalmasat dobbant. Fehér rózsa volt, a kedvencem és egy púder színű selyem szalaggal volt összekötve, papírzacskóba becsomagolva, hosszú töveit meghagyva. Vajon Tom honnan tudja,hogy ez a kedvenc virágom,hogy imádom mikor egy fehér virágot vagy bármilyen dekorációs tárgyat a púder színnel kombinálnak? Hogy papírzacskóba szeretem elvinni-megkapni a virágokat mert az olyan régi módi, párizsi hangulatot kelt bennem? És nem szeretem, ha levágják a rózsa hosszú tövét, mert úgy sokkal szebb és drámai látványt nyújt? Mindenesetre baromi jól esett és nagyon nagyon örültem neki. Délelőtt 10 óra volt és én azonnal írtam a csajoknak egy kör sms-t, leírva röviden,hogy mit kaptam és mi az esti programom. Mivel ez az egyetlen szabadnapunk mielőtt tovább mennénk Spanyolországba, ezért megbeszéltük,hogy ők együtt ebédelnek a srácokkal és 1-kor elmegyünk vásárolni Padovában.

-    szerintem ezt vedd meg – kapott le Sarah egy virágmintás egybe ruhát
-    ez most nem vicc, valami jó ruha kell
-    Lara, 100 ruhád van – sóhajtott Norah
-    de valami különleges kell
-    mit szólsz ehhez?


-    huu  Lara ez tökéletes lesz. Olyan szexis és romantikus. Még a csoda csokrodhoz is megy amitől olvadozol reggel óta – vigyorgott rám Sarah én pedig egyből lekaptam a rucit.
Minden tökéletesen alakult, a csajokkal beültünk kávézni még és utána visszamentünk a hotelbe
-    mi városnézésre megyünk Billel de nem sokáig, dél körül indulunk Spanyolországba
-    hello lányok -pattant be mellénk David a liftbe
-    hello
-    mi a mai program  ? - fordult felénk érdeklődően
-    hááát Lara éés – kezdett bele Sarah
-    magányosan fogok üldögélni a hotel bárjában, a sminkes ecseteimmel – előztem meg őt
-    nyugi Lara, rengeteg pasi töltené veled az estéjét csak még nem tudnak róla – bátorítóan hátba veregetett és kiszállt a saját emeleténél
-    hülye vagy?? mondtam,hogy nem tudhat róla senki
-    jóó na, elfelejtettem
-    na csajok én lépek készülődni, majd holnap talizunk – gyors ölelés, puszi és el is indultam  a szobám felé
-    ügyesen !!

Relaxáló fürdő, hajmosás, köröm festés, feldobtam egy kis sminket, tusvonalat,bronzosítót. Laza hullámokban omlott a vállamra a hajam. A ruhám annyira egyszerűen nagyszerű volt,hogy nem is volt szükség ékszerekre, csak egy arany karkötőt kaptam fel, egy nagyobb méretű clutch és fekete louboutin-t húztam fel,hogy a talpa passzoljon a piros körmömhöz. Pár fújás a kedvenc parfümömből és elindultam a hátsó bejárat felé.

Tom még délután küldött egy sms-t,hogy 6kor várni fog rám egy audi, a hátsó bejáratnál. Mikor kilöktem az ajtót már ott állt. Bátortalanul elindultam felé mikor egy sofőr készségesen ajtót nyitott nekem, én pedig beültem a hátsó ülésre. Tom ott ült és édesen mosolygott rám

-    meseszép vagy – finoman megcsókolt majd maga mellé húzott
-    neked is szia – néztem fel egyenesen szemeibe
-    ah, megőrülök mikor így nézel rám.. - vigyorogva suttogta a füleimbe én pedig szégyenlősen böktem a sofőr felé
-    nem foglalkozik velünk – csókolt meg ismét
-    hova megyünk ? - kulcsolta össze kezünket
-    meglepetés
Kb 20 percig autókáztunk mikor egy kikötő mellé értünk. Tom kiszállt, segítőkészen  nyújtotta felém kezét,majd lesétálva a dokkra, ott állt egy kisebb de baromi szép hajó
-    hölgyem – segített fel a hajóra
-    hova megyünk ? - néztem rá kíváncsian
-    türelem – csókolt meg
A fedélzeten egy kis asztal volt, hosszú fehér abrosszal , indás háttámlás székekkel, egy üveg édes pezsgővel.
-    ez nagyon szép – simítottam végig az asztalon miközben a kapitány útjára engedte a hajónkat
-    tetszik ? - bontotta ki a pezsgőt
-    nagyon, a kilátás, ez a hajó.
-    Te sokkal figyelemfelkeltően ragyogsz, van egy tippem,hogy ki áll emögött – magabiztos vigyorra húzta ajkait
-    elrontod a pillanatot – szúrósan néztem rá de nem tudtam nem elnevetni magam – honnan tudtad a virágot?
-    Mármint? - nyújtotta felém az egyik poharat – egészségedre
-    egészségedre – koccintottam az övéhez – hogy fehér rózsa, a csomagolás..
-    mielőtt Párizsba értünk volna elejtettél egy félmondatot még az egyik ebéd közben a  csajoknak,hogy Párizsról mi jut eszedbe. A vintage hangulatú pékségek, a régi,teljesen fehér falú, kis lakások a belvárosban, pici kávézok kapualjakban és mondtad ezt is. - hanyagul megrántotta a vállát.Ennyire emlékszik a dolgokra amiket mondtam? Ennyire figyelt rám....?
-    Tom... - meghatódva néztem rá
-    Lara, ne tedd nekem ezt kínossá – zavartan nézett rám mire elmosolyodtam – csak fontos vagy nekem, na
Nem akartam esetleg zavarba hozni, így is sokat jelentett amit tett értem. Akkor vettem csak észre,hogy hol is vagyunk
-    te elhoztál engem Velencébe ? - kikerekedett szemekkel néztem a kora nyári , lenyugvó napsütésben meghunyászkodó várost
-    hát, itt fogunk vacsorázni – ölelt át hátulról miután a korláthoz sétáltam – bella – éreztem,hogy elvigyorodik és egy órási puszit nyomott a nyakamra miközben a város szép lassan elénk tárult 
 

No comments:

Post a Comment