December 16, 2013

14. Rész





Annyira gyönyörű volt minden Velencében,hogy tényleg azt hittem,hogy pillanatok múlva fogok felkelni a padovai hotelszobámban, mert ez nem élethű. És mégis az volt. A hajónk egy kis étteremnél kötött ki, a nap már lement és ez még romantikusabb hangulatot adott a  randinknak

Semmi felhajtás, egy pici, egyszerű kis étterem volt. Tom már előre megrendelt nekünk egy óriási, négy sajtos pizzát, vörös borral. Így már ott várt minket, egy megterített asztal. Nem hittem el,hogy ezt tényleg az a seggfej Tom csinálta, aki az elején kikészített és kiakart rúgatni.
-    tetszik? - harapott bele az újabb szeletbe
-    nagyon és tényleg köszönöm
-    tudom,hogy nem egészen így képzelted el,hogy titkolózunk meg minden azok után,hogy Riát mindenki előtt felvállaltam ezért szerettelek volna kiengesztelni valamivel...
-    Tom, megértem,hogy nálad nem úgy működik,mint más srácoknál. Ez miatt nem kell kellemetlenül érezned magad – simogattam meg borostás arcát mire ő egy apró csókot nyomott kézfejemre
-     szeretek veled lenni, olyankor nem érzem magamon a turné terhét meg úgy semmit se. Csak úgy vagyok
-    hát, én is bírlak – döntöttem oldalra a fejem. Tudtam,hogy ő nem az érzelmek embere és nem is akartam ráerőltetni ezt a nyálas dolgot,hogy az én kis lelkemet megnyugtassa. Bőven elég volt amit ma értem tett. 9 körül indultunk vissza Padovába, észre se vettük,hogy mennyire elszállt az idő. Rengeteget beszélgettünk, családról, tervekről, álmokról. Még abba is beavattam,hogy milyen Beatles lemezek sorakoznak a nem működő bakelit lejátszóm mellett, csak mert jól néz ki. Tom pedig nagyon elhitte magáról,hogy tud olaszul és ugyanazt a 3 kifejezés ismételgette, erőltetett akcentussal. Mégis annyira édes volt és én annyira élveztem minden egyes percet.


-    hát, köszönöm szépen a mai estét – a szobám ajtaja előtt álltunk és hirtelen nem tudtam,hogy kéne elköszönnöm tőle. Szégyenlős a fülem mögé tűrtem egy rakoncátlan tincset és bénán forgattam a karperceremet. Tom észrevette a hezitálásomat, elmosolyodott majd finoman magához húzott. Kezét végig simította a meztelen hátamon, amit nem takart a ruha és apró puszit nyomott a nyakamra
-    nem hívsz be ? - suttogta a fülembe. Levert a víz, kirázott a hideg. Szemébe néztem ami izzott a vágytól és ettől óriásit bukfencezett a gyomrom. Úgy éreztem,mintha kiszáradt volna a szám és a lábaimból kiszállt volna minden erő. Gondolkozás nélkül nyitottam ki az ajtót amin szinte beestünk. Azt hittem,hogy szétfog szedni de olyan óvatosan ért hozzám,mintha minden lépését átgondolná. Finoman csókolt, simogatta minden porcikámat én pedig éhesen kaptam ajkai után. Az ágyam előtt megfordított,hogy háttal álljak neki. Kibontotta a ruhámat , hajamat előre rakta,hogy végig csókolja nyakam ívét, végig a vállaimat. Hátra döntöttem a fejem,jobban ágyékához nyomtam a testem mire ő felnyögött, átölelt és a hasamat simogatta. Óvatosan letolta rólam a ruhát és mikor látta,hogy nincs rajtam melltartó csak egy bugyi, azonnal megfordított. Mélyen a szemembe nézett és olyan szenvedélyesen csókolt perceken keresztül,hogy muszáj voltam erősebben kapaszkodni izmos vállaiba. Kicsatoltam övét, ő pedig lerugdalta magáról a feleslegessé vált farmert. Nagy nehezen leszenvedtem róla a pólóját de amúgy is magasabb nálam, kinyújtott kezeit pedig végképp nem értem el
-    ahj Tom, segíts már
-    leveszem én baby... - vigyorogva lekapta magáról majd zavarba ejtően nézett végig rajtam- gyönyörű vagy... - hátra dobta a hajam, szabadon hagyva ezzel felsőtestemet. Szégyenlősen húztam magamhoz közel. Szorosan ölelt magához, apró csókokkal borítva arcomat, nyakamat majd ledöntött az ágyra. Percekig csak csókolóztunk, simogattuk egymást, testünk összefonódott. Annyira akartam őt, minden porcikám ordibált már érte. Felemelkedett,hogy szemeimbe tudjon nézni, szaporán vette a levegőt de így is uralkodott magán
-    biztos szeretnéd? - simított végig oldalamon de végig a szemembe nézett
-    akarlak – húztam vissza még egy csókért. 
Éreztem,hogy mosolyra húzza ajkait majd simogató keze először a melleimre, a hasamra, belső combomra majd a bugyimra került. Egy érintés is elég volt én pedig lángra lobbantam. Csípőm szinte magától nyomódott még inkább kezének. Játszadozott velem és mikor látta,hogy már se én se ő nem bírja, megszabadított az utolsó zavaró ruhaneműtől is, majd hagyta,hogy én vegyem le róla a boxerét. Végig döntött az ágyon, simogatott, csókolgatott , testével lábaim közé furakodott. Megemelte a csípőmet, szemeimbe nézett és egy hosszú csókkal egybe kötve éreztük meg egymást...


-    úristen.... - lihegve dőlt le mellém, levegő után kapkodva. Én csak a plafont bámultam, a szívem őrülten kalapált és olyan boldog voltam,mint még soha
-    Lara.. - simított végig karomon miközben magunkra húzta a takarót
-    általában a fiúk nem szeretnek beszélgetni szex után – néztem rá
-    engem érdekel,hogy mi zajlik most a buksidban – húzott magához én pedig boldogan bújtam hozzá
-    semmi, te – csókoltam meg ő pedig ismét elvigyorodott
-    hát azt nem csodálom...
-    csss, ne rontsd el – bújtam még inkább hozzá – itt maradsz?
-    Szándékomban állt, egy óra van már – csókolta meg a vállam
-    de dél körül indulunk holnap
-    beállítom az ébresztőm,hogy még áttudjak menni a cuccaimért
-    aludjunk, fáradt vagyok...
-    jó éjt szépségem – csókolt meg majd védelmezően átkarolt én pedig olyan mélyen és jól aludtam,mint még soha...
Másnap reggel arra keltem,hogy Tom telefonja valami brutális hangon csörgött,hogy ne aludjunk el. Fáradtan húztam el a képernyőt majd kinyomtam. De Tom már nem feküdt mellettem, felkaptam a földön heverő pulcsiját és úgy indultam meg a fürdő felé. Akkor lépett ki a zuhanykabinból , nekem pedig kihagyott egy verést a szívem. Egy szál törölköző volt a csípőjére tekerve, a vízcseppek egymás után gördültek le izmos felsőtestén, haját összefogta és én csak bámultam őt.
-    jó reggelt – csókolt meg magához húzva, benedvesítve ezzel engem is – jól áll a pulcsim
-    mikor keltél? - kérdeztem rekedtes hangon
-    fél órája kb, át kell mennem a szobámba pár cuccért, készülj el te is és lent találkozunk – csókolt meg én pedig csalódottan néztem utána. Olyan sietősen jött - ment, pedig tudtam,hogy így fog kinézni az első közös reggelünk. Unottan kezdtem el fogat mosni, majd emberi fejet varázsolni magamnak.
-    Sajnálom,hogy sietnem kell baby... - jött be egy fehér köntöst tartva a kezében – de sajnos nincs sok időnk – lekapta rólam pulcsiját majd rám adta a köntöst – imádtam a tegnapot veled... - suttogta fülembe, egy hosszú csók és ölelés után átment a saját szobájába.
Ajkamba harapva néztem végig ,ahogy kisétál. Ez a pasi annyira nekem való, annyira kell nekem.. a tegnapi után pedig erősen azt érzem,hogy teljesen oda vagyok érte. Gyorsan elkészültem , összeszedtem a cuccaimat és mikor David írt, szinte ugrálva hagytam el a szobámat. Csinosan akartam ma is kinézni, de rájöttem,hogy úgyis külön busszal zötykölődünk el egy másik országig és amúgy se lenne túl kényelmes.
 

 Ezek után számomra nem volt kérdés,hogy Tom a barátom. Már csak vele kellett ezt tényleg megbeszélnem,hogy a randizásoknak most akkor ezzel véget vetettünk-e. Éppen Tylernek írtam smst mikor kiléptem a liftből és láttam,hogy már ott gyülekeznek a többiek. A csajok felé indultam egyből, óriási mosollyal,hogy a busz utunk előtt elmondjak nekik 1-2 dolgot tegnapról .Tom is akkor ért le, én pedig azt hittem,hogy a látottaktól ott fogok összeesni....

No comments:

Post a Comment