February 16, 2014

21. Rész

Sziasztok !
Ne haragudjatok,hogy ilyen lassan jönnek össze mostanában a részek, de 1000 dolgom van , lassabban mennek a rész írások is és nem szeretném lejjebb adni a színvonalat így továbbra is képekkel, animációkkal akarom színesebbé tenni a részeket, ami szintén időt és keresgélést igényel. Viszont most itt a következő rész, új szereplővel és egy éles váltással! Szép napot nektek :)


-    Tyler !!! - már Oberhausenben voltunk, a hotel éttermében és egy hatalmas stáb ebédet tartottunk mikor a bátyám betoppant. Hónapok óta nem láttam és baromira örültem mikor magabiztosan belépett a boltíves bejáraton. Minden női szem rászegeződött és mikor meglátott, a szokásos, bugyileszedő mosoly terült végig arcán


-    csáááá Lair – erős karjai közé zárt én pedig boldogan bújtam hozzá közelebb. Most már nem érhetett semmi baj, hogy ő itt volt velem
-    gyere ülj le- húztam le magam mellé – hogy kerülsz ide? Még csak pár órája érkeztünk
-    vele dumáltam le – bökött Davidra – ő intézett mindent
-    köszi David, nem kellett volna – hálásan néztem rá ő pedig zavartan leintett
-    szóvaaal csajok, ő a bátyám Tyler, ők  pedig Norah,Sarah,Dunja,Silke,Bill,Georg.... - akkora hévvel magyaráztam és mutogattam ,hogy észre se vettem,hogy Tomot kihagytam
-    éés Tom, Tom Kaulitz – félig felállt majd kezet nyújtott Tylernek
-    ja, vágom – rázott vele kezet és kimérten végig bámulta
-    én pedig Ria, a barátnője – bájologva a füle mögé tűrt egy tincset és egy cuppanós puszit nyomott Tom arcára. Tyler csak kérdően nézett rám én pedig inkább belemerültem a kajámba, ez így nagyon nagyon nem lesz jó


-    szóval? Mi volt ez lent? - Tyler leült az ágyamra és kiváncsian nézett rám
-    a helyzet még mindig fenn áll amit meséltem, azt leszámítva,hogy Tom már gyakorlatilag nincs vele. Csak ő nem képes felfogni és ragaszkodik hozzá én meg fülig bele zúgtam – ültem le mellé
-    mit csináltál?
-    Belezúgtam...
-    jaj Lara... pont egy ilyen srácba ? - vett elő egy szál cigit majd meggyújtotta
-    nem tehetek róla, hónapok óta egymáshoz vagyunk szinte kötve, látom mindennap és én...egyszerűen csak úgy megtörtént és...én még sose voltam szerelmes Tyl – dőltem a vállának – és olyan klassz vele, nem akarom,hogy ezt..elcsesszük
-    szerintem ő is oda van érted – simogatta meg a hátam
-    látszik? - mosolyodtam el
-    eléggé, főleg mikor bemutatkozott. Birtoklóan viselkedett, de lesz 1-2 szavam hozzá..
-    ne cseszd el nekem,lécci
-    nem fogom – puszilta meg a homlokomat


Másnap volt a koncert így egésznap próba volt illetve a hotel egyik médiatermében adtak 2 interjút a srácok. Tyler végig velem volt miután előző nap végig jártuk együtt a várost, vásárolgattunk, elmentünk kávézni és egy gyors készülődés után a hotelhez rendelt taxinkkal elmentünk vacsorázni. Nagyon jó volt,hogy végre együtt lehettünk és annyi mesélnivalóm volt neki. Bár a reggeli interjúk eléggé korán voltak még neki így írt egy smst,hogy csak ebédnél talizzunk.
-    azt hittem,hogy végig elérhetetlen leszel amíg Oberhausenbe vagyunk.. - Tom elkapott a folyosón miután végeztünk az interjúval és elindultunk a lift felé
-    ne haragudj – csókoltam meg – csak annyira örülök,hogy itt van
-    tudom – csókolt meg – csak...hiányzol
-    nálam alszol ma ? - mosolyodtam el
-    ha a bátyád nem őrködik feletted és nem akar érte kinyírni, ja – vigyorodott el
-    nem fog , vacsi után gyere. És ne késs – pusziltam meg ajkait
-    én oldalamon nézed ma meg a koncertet ? - húzott vissza magához és könyörgően nézett rám
-    szeretnéd? - kulcsoltam át nyakát
-    tudod,hogy igen...
-    akkor igen – csókoltam meg hosszan majd bepattantunk a liftbe
Vacsora előtt épp a hajamat csináltam mikor kopogtam
-    szia, hát te ? - néztem csodálkozva Davidra majd visszaálltam a tükör elé
-    ezt megtudod magyarázni ? - dobott elém egy újságot és kérdően nézett rám
„Tom Kaulitz és egy ismeretlen lány édes kettesben vacsoráztak Velencében ! Mit szól ehhez a gitáros szépségkirálynő barátnője?”


A szalagcím akkora betűkkel volt rányomva a napilap első oldalára,hogy csodálkoztam ,hogy én ezt az újságot nem szúrtam ki ma sehol ?!  Teljesen értetlenül álltam a dologhoz, ez nem most volt és mégis ki fotózta le,ahogy vacsoráztunk? Ezenkívül még volt 1-2 kép pl koncert után mikor a kordonoknál sétálunk hátra fele, vagy belépünk a hotelbe. Valaki végig figyelt minket és az alkalmat várta,hogy ezzel lecsapjon
-    ezeket mégis ki fotózta? - nyögtem ki
-    nem az a lényeg,hogy ki fotózta Lara,hanem,hogy ezzel van tele minden szar, érted?
-    De nem én tehetek róla David !!
-    ez volt az egyetlen kibaszott kérésem tőletek !
-    Ne vele kiabálj David – lépett be Tom a szobámba és védekezően mellém állt
-    te vagy a másik fele, hányszor rágtam ezt a szádba??
-    nem tök mindegy most már? Ha szétbasz az ideg, akkor is ez marad a címlapokon. Fogadd el, legalább nem kell több színjáték





-    nem kell több színjáték?? dehogyisnem, megmondod,hogy ez egy béna rosszindulatú cikk de veletek minden rendben van ezért támogat a turnén is – toporzékolt tovább
-    én nem mondok semmit – emelte fel a hangját Tom – ez tett pontot minden szarság végére -bökött az újságra- nem fogok többet bujkálni és magyarázkodni,ha valaki megkérdezi megmondod,hogy Lara a barátnőm és kész – nézett farkasszemet menedzserével
-    Tom – sóhajtott fel – tudod,hogy ezt nem léphetjük meg a turné
-    a turnéról szólt minden hónapokon át, mindjárt vége David, érted? Foglalkozz már kicsit azzal is amit én akarok, nem egy kibaszott bábu vagyok. És a faszom kivan már Riával, nem bírom már elviselni, kikészít és elvárod,hogy minden egyes rohadt nap toppon legyek és 101%-ot nyújtsak mindenben. Elég volt, belefáradtam – fújta ki a levegőt
-    rendben van – bólintott – majd én ezt megoldom és mikor lehetőség nyílik rá, elmondhatod, ha úgy látod jónak
-    biztos..?
-    biztos, ne haragudj Lara. Majd találkozunk a vacsinál – és már el is tűnt.
-    Nem mondasz semmit ? - nézett rám Tom mikor David becsukta maga után az ajtót
-    akkor most..együtt vagyunk úgy rendesen? - néztem fel szemeibe
-    igen – mosolyodott el
-    és nem lesz neked ebből bajod ?
-    Lara, ne aggódj – csókolt meg – minden rendben lesz most már
-    végre – szorosan öleltem magamhoz
-    hello nőm.. - éreztem,hogy vigyorog
-    csá pasim – csókoltam meg újra majd elhúzódtam tőle – megyünk vacsizni ?
-    Gyere – összekulcsolta kezeinket és el sem engedett addig amíg az étteremben lévő órási asztalunkhoz nem értünk. Kihúzta a székem majd mellettem helyet foglalt. A többiek pedig döbbenten néztek ránk. Főleg egy valaki.


No comments:

Post a Comment