March 15, 2014

23. Rész






2 hónappal később.....
Sose volt még ilyen forró a nyár Hamburgban. Az emberek menekültek a kikötő nyújtotta szellős, árnyékos kávézókba. Tommal a kapcsolatunk felhőtlenül folytatódott tovább miután vége lett a turnénak. Közel laktunk egymáshoz és az estéket mindig valamelyikünk otthonában töltöttük. Nekik egyelőre megállt az élet és semmit se csinálnának alváson, xboxon és evésen kívül. Az én ügynökségem viszont továbbra is küldözget reklámfotózásokra,divathetekre és gálákra, mert a fiúk jelenlegi semmittevéséből nem lehet megélni
–    merreeeeeee vagy??? - miután kétszer is agyvérzést kaptam a reggeli dugótól jobbnak láttam, ha inkább felveszem a telefont mert Tom már harmadjára hívott


–    éppen egy dugó kellős közepében, be kell ugranom az ügynökséghez és már is elkéstem
–    aaaaaaaaaaaahhjjjjjj
–    mi a kínod? - nevettem el magam rekedtes nyűglődésén
–    nincs reggelim
–    hát csinálj magadnak
–    nem akarok...
–    szép, azért kerestél vagy 100× mert éhes vagy, kiszámítható  vagy
–    láttad,hogy kerestelek és most vagy hajlandó felvenni a telefont??
–    meghallottad a lényeget.... - emeltem égnek a szemem
–    hiányzol meg a tested is.. - nem bírtam és elnevettem magam
–    hallod Tom, jobb lesz, ha ma már meg se szólalsz – vigyorodtam el
–    felizgat amit mondok mi ? - tudtam,hogy beképzelten vigyorog, valószínűleg szétterülve az ágyába és jobban belegondolva, most bármit megadnék,hogy ott lehessek
–    szörnyen felcsigáztál.. -  átmentem egy másik sávba amely egészen eddig gyorsabban haladt
–    ha végeztél gyere át, hozol kaját? Cserébe kielégítelek
–    állj már le, kangörcsöd van?
–    Hiányzik a barátnőm
–    kifejezhetnéd szebben is – sóhajtottam fel
–    siess szexim
–    sietek, hagyj vezetni
–    csókollak


Miután egyeztettünk,hogy milyen munkáim lesznek a következő hónapba, összekaptam a cuccaimat és elugrottam vásárolni. Beszereztem néhány új dolgot a ruhatáramba és egy hatalmas jegeskávé után újra besoroltam a hamburgi tömegkavalkádba és próbáltam minél hamarabb a Kaulitz villába érni.


–    valamiről dumálnunk kéne – miután Tom tényleg betartotta az ígéretét , egy hatalmas, agyeldobós szexen voltunk túl és fáradtan feküdtünk a hatalmas franciaágyán miközben kimerültem simogatta a hátam
–    egyelőre még csak a testem van itt... - fáradtan simultam kidolgozott mellkasához és nyűgösen fúrtam arcomat nyakához. Imádtam minden egyes kis részét, csodálattal néztem rá. Egyszerűen annyira szerelmes vagyok belé,hogy elvakultan tökéletesnek és nekem valónak látom. Egy apró mozdulatával eltud varázsolni és néha elég egyet odébb lépni, az én szívem pedig hatalmasat dobban. Hihetetlen és nem volt már emberi amit iránti érzek. Mégis féltem kimondani neki, hiszen ő sem tette még meg és félek,hogy ennek az egy szónak túl nagy súlya van és csak ellökném magamtól..
–    hát... azt nem csodálom – rekedtes hangján felnevetett és szorosan ölelt magához – de ez nem várhat
–    komolyan hangzik....
–    Los Angelesbe kéne utaznunk
–    mi? mikor ? - néztem rá értetlenül és a dolgok villámgyorsan pörögtek le az agyamba. Los Angeles, stúdió, Amerika, Ria....
–    jövő hét, asszem
–    és sokáig maradsz? - kétségbeesetten néztem rá
–    maradok? Te is jössz
–    hogy mennék már Tom ?! Nekem dolgoznom kell, ma kaptam meg a fotózások időpontjait, nem mehetek el
–    na ne csinááld, majd küldenek helyetted mást – feszülten nézet rám
–    dehogy küldenek – magam köré csavartam a lepedő és kimásztam az ágyból – most lett vége a turnénak, minek mész el?





–    Mert az nem úgy van,hogy leáll akkor minden. Pár reklámkapány is felkért minket 1-1 melóra és fotózásunk is lenne kint meg Billnek pár meetingje. Most nemár....én számítottam rád – belebújt a boxerébe és ő is kipattant az ágyból
–    ez nem így megy, nekem dolgoznom kell és nem mondhatom vissza – túrtam idegesen a hajamba és a gardróbjába belépve elkezdtem keresgélni a számomra kialakított polcos-fiókos részből néhány tiszta fehérneműt és ruhát
–    jó rendben, akkor ne gyere – megadóan feltette kezeit és a telefonját kezdte nyomkodni
–    ennyi? - néztem rá felhúzott szemöldökkel
–    nem fogok könyörögni, hiába szeretnéd
–    pfff....nem azért kérdem
–    már most megőrülsz a ténytől,hogy nélkülem kell lenned – állt meg előttem határozottan és magabiztosan
–    nem őrülök meg csak nem jókor mondtad és nem a legjobb körtéssel
–    ha később mondanám csak rosszabb lenne – húzott magához – Ria zavar, mi?
–    Nem
–    baby – csókolt meg – LA kurva nagy, nem tud róla,hogy oda megyek és nem is fog. Nem fogok vele találkozni, ne őrülj meg – nézett egyenesen a szemeimbe
–    nem őrülök meg – bújtam hozzá
–    helyes, na told be azt a formás feneked a fürdőbe, második menet – vigyorgott rám én pedig felnevettem majd a nevetésem egy hangos nyögésbe ment át mikor a falnak tolva vette birtokba a nyakam és közben ügyes ujjai már a lepedőn áttörve simogattak......



–    Lara in daaa house – délután 6 fele járt az idő mikor Tom hajlandó volt leengedi a konyhába valami ehetőért. Sarah és Norah pedig ott bandáztak


–    már egy jó ideje... - vigyorodtam el
–    ohh igeen láttuk a dugj meg magassarkúdat a nappaliban, gondoltuk,hogy Tom alatt nyögdécselsz – Sarah csak lazán intett majd izgatottan fordult vissza a kész muffinok felé
–    hűűű de jól néznek ki, lophatok párat??
–    ahham, Billék még úgy sincsenek itt, felzabálnák az egészet – Norah rosszallóan megcsóválta a fejét majd precíz díszítésbe kezdett
–    ti tudtatok erről az LA dologról ? - muszáj voltam feldobni a témát,hogy kicsit kibeszéljem magamból a dolgot
–    aha, Georg említette tegnap
–    hát mi csak futólag beszéltünk róla Billel, amúgy is csak pár nap
–    jó de ti mentek velük....
–    te nem ? - nézett rám csodálkozva Sarah
–    hogy mennék? Őszi reklámfotózások sora vár rám...
–    hát figyelj, 4-5 nap az egész – nézett fel rám Norah
–    hát igen.....
–    oh te jó ég – vigyorodott el Sarah – Tom ennyire durván jó az ágyba, hogy nem bírsz ki nélküle pár napot se???
–    Sarah !!!!
–    anyáám, ez azért jó durva
–    na jó, fogd be – nevettem el magam és rádobáltam pár muffint egy tányérra
–    héé Lara, este elvileg bulizunk. Van kedved?
–    Ahhaam, majd megbeszéljük még – ugráltam fel a lépcsőn Tom kéjlak szobája felé


No comments:

Post a Comment