June 8, 2014

DGIG Season 2 / Rodeo Drive

Sziasztok !
Itt a folytatás, remélem tetszik és fokoztam picit a kedélyeket :)




Az egyetlen dolog amit imádtam Los Angelesben,hogy napnyugta után is kellemes idő volt. Elég volt egy vékonyka kis kardigán. A közeli part szele frissítően hatott az éjszaka. Ezt imádtam benne. Na meg az is,hogy a közelben volt az egyik legnagyobb Victoria's Secret üzlet...

-    nézd, nekem ez is bejön – reggel csodák csodájára rajtam kívül csak Bill tartózkodott a konyhában, ami azért is meglepő mert ő szeret délután négyig aludni
-    nem úgy van,hogy nem lesz semmi smink a következő album imidzsét illetően ?
-    Hát nem szívesen viselnék hatalmas füstös szemeket, ha nem muszáj. Lazábbnak érzem magam nélküle. Most már valami új kell – kortyolt bele a kávéjába és tovább bújta a laptopot
-    a smink nélküli Billt én is jobban bírom. Nem tudok elképzelni egy olyan pasit, aki lenyúlja a barátnője szemceruzáját – nevettem el magam és ő is elvigyorodott majd komoly arccal fordult felém


-    Tommal okésak vagytok, igaz?
-    Igen , miért ne lennénk?
-    Csak tudod őt is megviseli ez az egész, nem akarom hogy azt hidd, hogy ő jól elszórakozik két csajjal
-    tudom Bill. Nem Tom hozzáállásával van itt gond – sóhajtottam fel – a helyzet bizarrsága az ami engem kétségbe ejt
-    hidd el hamarosan mindenki megtudja,hogy te vagy a barátnője – simogatta meg a vállam – de addig is adnunk kell valamit amin elcsámcsoghat a média...

Az itteni munkák és megrendelések mind annyira egyformák voltak. Nem éreztem benne az újabb lehetőséget, a kihívást. Minden fotózáson ugyanazt a természetes, amerikai benyomást kellett kelteni. Laza, óriási hullámokba hulló dús haj, csillogó, viruló arc és persze szájfény. Szájfény minden mennyiségben. Hiányzott az elvont divatvilág.

-    szóval te vagy a német csaj – egy seventeen fotózás közepénél jártunk mikor lehuppant mellém egy elég magas, barna hajú-bőrű, macskaszemű, tipikusan amerikai férfi
-    mondhatjuk – rántottam meg hanyagul a vállam és tovább néztem a fotózást


-    én Luke vagyok, a marketinges – tűrte hátra a haját és ismét rám villantotta a természetellenesen szép fogsorát
-    Lara, a német csaj
-    szép munkát végzel, tetszik -biccentett a pár méterrel távolabb pózoló modell lányra
-    nincs benne semmi extra, bár tinilapba nem is szükséges
-    nem véletlenül mondják a németekre,hogy ridegek – nevetett fel
-    nem veszem sértésnek , de ide csapódtál a semmiből, próbálsz úgy csacsogni ,mintha rendszeresen tennénk azt és nem mellesleg pocsékul érzem magam. Arról nem beszélve,hogy a klímátok beszart. De tarts csak ridegnek, addig se duruzsolsz a fülembe … - tudtam,hogy tényleg bunkó voltam de annyira mentem volna már Tomhoz. Ez a modell meg 6 órája bénázott és minimum Kate Mossnak hitte magát,hogy 20 percenként a mellkasához kapva csak annyit mondott, vizet !
-    Hűűű nem vagy semmi. Elbűvölő nő vagy, az tuti. De intézkedem a klímádról és remélem bírod még a kis újoncunk botladozását – mosolyogva kezet csókolt és el is hagyta a stúdiót. Nem tudtam mire vélni a közelségét, de az tény,hogy a légkondi valóban elindult negyed óra múlva....

-    hahóóó – kiabáltam el magam a villába érve majd a konyhába leraktam a papírzacskókba csomagolt cuccokat és körbe néztem – van itt valaki?
-    De vaan ám – két kéz fonódott a csípőmre majd maga felé fordított
-    hoztam kaját – csókoltam meg majd feltűnően végig mértem. Kondiból jöhetett mert az edzős cucca volt rajta és érezhetően bevoltak durranva még az izmai.




-    Tetszik amit látsz szépségem ? - csókolt meg erőteljesebben
-    nagyon is – kaptam le róla a trikóját
-    előbb zuhanyozni szerettem volna – szedte le rólam az ingemet
-    majd mész utána – felfutottam a lépcsőn, a szobájába majd nevetve hagytam,hogy végig döntsön az ágyon
-    olyan szép vagy – csókolt meg iszonyatosan lassan majd megszabadított a többi ruhámtól is


Péntek reggel a csajokkal úgy döntöttünk,hogy elmegyünk villás reggelizni Beverly Hillsbe majd vásárolunk egy kicsit vagy lemegyünk a partra. 




 A srácok hajnali 3kor döntöttek úgy,hogy stúdióznak egy picit szóval rájuk nem lehetett számítani napközben.
-    na jóóó azért ezek az amcsik tudják milyen a jó reggeli – délután 2-kor Norah még mindig teljesen a mogyorókrém, az amerikai palacsinta és óriási méretű shake hatása alatt volt
-    szerintem rohadt édes.. - húztam el a számat majd az orromra toltam a napszemcsimet. A sétáló utcákat jártuk,hátha találunk valami szépet


-    nézzétek azt a cipőt ! - kiáltott fel Sarah
-    csajok, nem ülünk be valahova ? - dőltem a kirakat melletti falnak
-    próbáljuk fel azt a cipőt előőőbb – mutogatott Sarah hevesen
-    őrült meleg van .. - támasztottam meg a fejem
-    annyira nem is , nézzük meg a cipőt és... jól vagy ? - nézett rám Norah. A fülem szörnyen sípolt, a hangja olyan távolinak tűnt aztán egyszer csak sötét lett minden.

No comments:

Post a Comment