June 3, 2014

Dirty games in Germany




-    nézd, ez tetszik ? - Tom a ismét felém fordította a laptopot és a 1324. luxus nyaraló képei tárultak elém
-    ugyanaz a vélemény,mint eddig – rántottam meg a vállam
-    kicsim – sóhajtott fel – nem érdekel, ha húzod a szád akkor is én fogom állni a te részedet is, érted ?
-    De nem akarom és amúgy se tudom,hogy a főnökeim mennyire lennének engedékenyek. Ha elmegyünk valahova, nem mehetnénk inkább Hamburgba , mint sem egy tök lakatlan luxus szigetre ? - szomorú szemekkel néztem fel rá és úgy vackoltam be magam hatalmas karjai közé
-    nagyon hiányzik neked, igaz? - csókolt a nyakamba és bezárta az összes megnyitott ablakot.
-    Hát, felesleges lenne tagadni. De te itt vagy, így könnyebb – kulcsoltam át a nyakát
-    néha nem könnyítem meg pedig...
-    cssss – csókoltam meg – ne rontsuk el – estem újra telt ajkainak
-    már nem fáj a fejed? - utalt a délelőtti migrénemre pajkos mosollyal az arcán
-    nem is emlékszem rá – hagytam,hogy végig döntsön az ágyon és lassan megfosszon minden egyes ruhadarabomtól.....


Este úgy döntöttünk,hogy mindannyian összeülünk a Kaulitz villa moziszobájában és megnézünk egy filmet. Vagy kettőt, a kora esti készülődésre való tekintettel, sok időnk volt még az éjszakáig. A csajokkal nachost és popcornt gyártottunk. Óriási poharakat cipeltünk be a szobába, a lusta ikreknek minibárjuk volt még ebben a szobában is , így nem kellett messzire menni, ha inni akartunk.

-    ha valami béna szuperhősös film, akkor már most a kényelmesebb fotelbe ülök – vettem az ölembe az egyik tálat miközben a film introja elindult


-    pedig mérget vehetsz rá,hogy olyat raktak be – mevetett Norah
-    ezért cserébe a következő film egy szuper szerelmes lesz !
-    Felejtsd el Sarah, hogy megnézek egy nyálas Ryan Goslingos akármit – intette le őt Tom miközben két kézzel tömte magába a popcornt
-    maradjatoook máár ! Utálom, ha végig pofázzátok a filmezéseket – Bill izegve mozogva csitított mindenkit
-    jól van már, nem kell ordibálni – morogta Gus az orra alatt amin muszáj voltam nevetni
-    Lara !!!!

Fél 12-kor a srácok kínszenvedések közepette nézték a Titanicot. Forgolódtak, tízpercenként megnyomták a telójukat,hátha az utolsó alkalom óta eltelt legalább fél óra. Mi pedig remegő ajkakkal néztük Jack és Rose fájdalmasan romantikus jeleneteit. Georg szóvá tette,hogy szex közben így remegni inkább csúnya influenzára utal, nem pedig élvezetre. Tom pedig piszkos dolgokat suttogott a fülembe,hátha így előbb menekülhet. A filmből kb 25 perc lehetett hátra mikor felpattant mellőlem és kiment a szobából. Senki se tulajdonított neki túl nagy jelentőséget, de mikor már a stáblista pörgött a képernyőn, utána indultam. A szobájába lépve csobogás hangját hallottam, így arra következtettem,hogy nyilván zuhanyzik. Gondoltam kézenfekvő kárpótlás lesz egy közös zuhany, a nyálas filmért. Ledobáltam a cuccaimat és beálltam mögé. Akkor tudatosult benne,mikor hátulról átöleltem és egy puszit nyomtam a hátára. Picit megugrott majd miután megfordult elzárta a csapot.


-    ne haragudj, de most nem fér bele,hogy együtt fürödjünk... - bocsánatkérően nézett rám és már ki is pattant mellőlem. Dereka köré csavart egy fehér törölközőt, beállt a tükör elé és egy gyors dezodorozás – fogmosás után már lépett is ki a fürdőből. Megdöbbenve néztem végig a mozdulatait majd magamra kaptam a köntösöm és követtem őt a szobájába
-    miért? Hova indulsz ? - ültem le az ágyra és néztem,ahogy a gardrób előtt állva kikap egy fekete boxert, farmert, mélyen vágott trikót, bőrkabátot majd lassan öltözködni kezd. Bal csuklójára felrakta az egyik rolex óráját, két fújás az armani code parfümjéből és mindezek után fordult csak felém
-    Lara... - mélyet sóhajtott


-    ezt most nem mondod komolyan – üveges szemekkel néztem fel rá
-    te is tudod,hogy ez így megy. Ne nehezítsd meg nekem minden alkalommal...
-    ne nehezítsem meg?? Tom te úgy készülődsz mintha egy díjátadóra mennél basszus. Legalább ne az orrom előtt csinálnád !! ha együtt megyünk el vacsizni akkor nem foglalkozol magaddal ennyit !
-    Te nézted végig, és képek készülnek. Nem mindegy hogy nézek ki...
-    jaaa mert az újságból aztán érezhető lesz,hogy rád dőlt a parfümöd
-    léccives ne veszekedjél feleslegesen – húzta fel a timberland bakancsát majd rántott egyet a kabátján
-    és mára mi a program ? Felkell préselned a kocsid oldalára miközben leszeded a fejét úgy csókolod ? - most annyira mélyen és érzékenyen érintet,hogy láttam készülődni,hogy komolyan elkezdtem sírni
-    miért kell minden alkalommal drámáznod?? - csattant fel
-    mert kurvára nem természetes és magától értetődő dolog,hogy a barátom éjfélkor lelép baszki egy másik nővel és így – böktem rá
-    juss túl rajta mert te is tudod, hogy most ez van – tárta szét a karjait
-    jussak túl rajta?? majd ha én randizom mással és az orrod előtt sminkelek, meg kapom magamra a legkisebb koktélruhámat, akkor mondd ezt – belerúgtam a földön heverő táskába és bezártam magam utána  fürdőszoba ajtaját
-    te is tudod,hogy ez nem ugyanaz. Gyere ki légy szíves és rendesen köszönjünk el egymástól – kopogott be az ajtón – hallod??



-    menjél már – csuklott el a hangom. Egy sóhaj és egy ajtócsapódás volt a válasz. Automatikusan reagált a gyomrom az idegeskedésre és már viszont is láttam a popcornt a wcben.....


Hajnali háromkor még mindig csak forgolódtam. A fejem ismét szétszakadt,meleg volt és égtek már a szemeim. Fáradtan lecsoszogtam a konyhába, öntöttem magamnak egy pohár tejet és kimásztam az erkélyre. Iszonyatosan meleg volt még éjszaka is. 

Meggyújtottam egy cigit miközben Bill egyik kutyája kényelmesen helyet foglalt mellettem. Majd még egy szálat és ez így ment fél négyig. Láttam,hogy Tom begurul a kovácsolt vas kerítésen, leállítja a motort,kiszáll, lezárja a központi zárat és fejét lehajtva sétál a bejárat felé. Úgy éreztem magam,mint egy házisárkány aki rajtakapja a férjét,hogy a szeretőjétől jön haza.
-    hát te ? - ült le a mellettem lévő kertifotelre mikor észre vett majd ő is rágyújtott
-    nem tudtam aludni – kulcsoltam át a lábaimat miközben elnyomtam a cigim
-    azt látom....
-    jó volt ? - néztem továbbra is előre majd megsimogattam Pumba fülét
-    muszáj folytatnod? Hulla vagyok... - dőlt hátra
-    fél 4 van....
-    csak elkellett menni Los Angeles másik végébe, egy éjszakai kajáldába meg körözni jobbra balra. Aztán otthon kidobtam – erősen végig simított az orrnyergén mielőtt nagyobb slukkot szívott volna a cigijéből




-    király...
-    Lara, léccives...alig vártam,hogy hazajöhessek és veled legyek. Tudom,hogy nehéz neked ,és iszonyatosan sajnálom. Én is inkább itthon lettem volna veled , de tudjuk,hogy most ez van.... sajnálom, oké? - fordította maga felé az arcom én pedig erőtlenül bólintottam
-    olyan sápadt vagy élet – felállított a fotelből és szorosan magához húzott
-    nem is érzem magam olyan jól … - suttogtam a mellkasában és éreztem,hogy perceken belül aludni fogok
-    gyere, felviszlek – a karjaiba kapott én pedig nem tudtam ellenkezni. Felsétált velem a hálóba, ledöntött az ágyra majd miután lekapta magáról a cuccait, befeküdt mellém
-    aggódom érted... - ölelt át hátulról és a karomat simogatta
-    nem kell, csak legyél velem – simultam jobban hozzá
-    de ez nem normális,hogy
-    Tom – fordultam meg és megcsókoltam – ne aggódj, oké?
-    Nincs harag ? - bökte meg az orrával a nyakamat
-    nincs – simogattam meg az arcát
-    szeretlek nagyon...

No comments:

Post a Comment