November 17, 2013

9. Rész

Várom a véleményeiteket a chatben :)





Remegett a lábam, kapkodva szedtem a levegőt és minden más tünetem is volt. Megkönnyebbülve szálltam ki a liftből és szinte futva mentem a hotel hátsó udvar részébe ahol kényelmesen rágyújthattam és idegesen tárcsázhattam Tylert.
 - na végre, azt hittem beszippantottak ezek a ... - kezdett bele felháborodva de muszáj volt közbevágnom
- én ezt nem bírom Tyler - remegve fújtam ki a füstöt
- mit? miért mi van? - vált feszülté a hangja
- Tom van...
- Tom?? ja...a gitáros?
- igen, egyszerűen megőrülök tőle. alapjáraton rohadtul szemét velem de ez kölcsönös egyfolytában beszólogatunk egymásnak aztán pár napg jó volt minden utána meg leakart fektetni és nem hagytam azóta megint bunkó paraszt. Most meg a haját csináltam és megint.. szóval elkezdett hülyeségeket mondani,hogy ne mondjam hogy nem érzem ezt meg azt meg,hogy én is akarom blabla de időben kimenekültem a szobából - olyan kétségbeesett hangom volt,hogy nem voltam benne biztos,hogy Tyler ezek után nem fog idejönni és hazarángatni
- akarod,hogy szétverjem? - pár perc hallgatás után csak ennyit mondott
- nem, nem akarom..- halványan elmosolyodtam
- érzel iránta valamit Lair?
Előre meredve szívtam egy újabb slukkot, érzek iránta valamit..?



Nem vágytam semmire, mint nyugisan meginni egy csésze teát az étterembe és kizárni a fejemből mindenféle hülye érzéseket,gitárosokat és olykor előbukkannó ázsiai barátnőket...
- csatlakozhatok? - ült le velem szembe Georg
- már csatlakoztál
- ha nemet mondanál akkoris itt maradnék - elvigyorodott és egy félig elpusztított bécsi szelet feküdt a tányérján
- akkor te is olyan sokat képzelsz magadról,mint a haverod - előbb csúszott ki,minthogy átgondoltam volna és kínomba csak ledöntöttem a fejem az asztalra és akár franciául is elmondtam volna egy imát,csak nyíljon meg alattam a föld, ámen.
Georg érdekesen tanulmányozta az elterülő hajzuhatagot majd furcsa vigyor jelent meg az arcán
- szóval csak nem bírta ki - inkább magának mondta,mintsem nekem de azért felkaptam a fejem
- micsodát???
- kérlek, a legjobb barátom - megtörölte a szája csücskét a szalvétával majd rám nézett - Tom nehéz eset először de ,ha megtanulod hogyan kezeld akkor már nem lesz itt gond, mindenesetre én drukkolok - vigyorogva biccentett majd elhagyta az éttermet. Ha eddig nem volt elég káosz a fejembe, hát Georgnak köszönhetően most rohadt nagy lett. Mindenesetre szándékomban állt Tomot kerülni és a csajokkal valahogy összeülni,vagy valami.



  1 nappal előbb értünk Stockholmba és így már 6 kerek napja ,hogy Tommal egy hello-t de még csak bunkó megjegyzést sem teszünk a másik felé. Baromira zavar de végeredményben még mindig jobb,mintha egyszer kipróbálhatósnak néz. David megengedte,hogy a csajokkal elmenjünk körbe nézni mert a fiúknak lesz pár elintézni valójuk. Norah mesélte,hogy Ria megállás nélkül balhézik Tommal de most kivételesen Tom nem akar az okokról beszélgetni, csak "nyugit" akar. 




- utálom ezt a hülye hideget - Norah a 2. forrócsokiját itta az egyik svéd bevásárló utca kávézójában
- a hideget én is viszont ezeket itt - bökött a körülöttünk lévő rengeteg zacskóra - imádom !
- ha nem Hamburgban élnék akkor tuti,hogy itt. szerintem tök szép város én meg utálom a meleget - néztem Norahra aki csak bosszúsan megcsavarta szemeit
- rosszul vagy beprogramozva vagy csak génkezelt vagy, senki se utálja a meleget !
- Tom kétszer is leakart velem feküdni és én meg nem vagyis nem hagytam neki szóval esélyes,hogy génkezelt vagyok...- feszülten néztem a lányokra
- hogy mivan - meredtek rám hatalmas szemekkel
- ezért nem beszélünk napok óta, mikor a haját csináltam akkor majdnem csókolóztunk és előtte arról beszélt,hogy ne tagadjam,ha érzek valamit blabla és én én nemtudom mit csináljak, gyűlölöm,hogy hozzám se szól - kétségbeesetten néztem rájuk
- baszki tuudtaam,hogy valami ilyesmi van a levegőben én tuuuudtam! - Sarah teljesen felbuzdult és kíváncsian emelte rám a szemeit- miért nem csókoltad meg?
- mindenki tudja,hogy van valami közöttetek és szerintem Ria is ez miatt szedi le állandóan a fejét, beszélgess Tommal az lesz a leginkább célravezető - Norah biztatóan rám mosolygott



Visszatérve a hotelbe lepakoltam az új cuccaimat , bekapcsoltam a tv-t, forró vizet engedtem,telenyomtam fürdőhabbal és 20 percig teljesen kikapcsolva melegítettem az átfagyott csontjaimat. Megmostam a hajam, testápolóztam és belebújtam egy puha köntösbe. Laptopon vizslattam pár online shopot mikor erőteljesen kopogás érkezett az ajtóm felől. Ijedten gondoltam arra,hogy David jön leszedni a fejem talán ki is fog rúgni mert Tom valamivel telebeszélte a fejét. Összeszorított szemekkel nyitottam ajtót és mikor kitárult, megláttam Tomot..
Finoman odébb tolt és bejött a szobámba.
- nem unod még,hogy kerülsz? - nézett rám miután helyet foglalt az ágyamon
- nem kerüllek, együtt dolgozunk. kicsit nehéz lenne - neki dőltem a falnak, összekulcsoltam a kezeimet magam előtt és minden nonverbális jellel arra utaltam,hogy én zárkózott vagyok előtte!
- tudod,hogy igazat mondtam és félsz,hogy én is tisztában vagyok az érzéseiddel - felállt majd lassan felém sétált
- az egyetlen dolog amit tudok,hogy neked barátnőd van mégis szándékodban áll mellette más nőkkel kielégíteni a vágyaidat,mint egy hülye kis 16 éves. ez a legkevésbé se vonzó számomra - keményen néztem a gyönyörű szemeibe amik először meglepődve meredtek rám majd lassan mosoly terült szét arcán.
- szóval számodra nem vagyok vonzó - játékosan oldalra billentette a fejét és úgy nézett le egyenesen a szemeimbe
- 6 napig pihentetted magad Ria ágyában és megunva azt, átugrottál játszani? mert akkor rossz ajtón jöttél be - ellöktem a mellkasánál fogva de elkapta mindkét csuklómat és magához húzott
- van benned valami ami kibaszottul vonz, amit megakarok ismerni de egyszerűen nem hagyod mert játszanod kell mindig az elérhetetlen,elcseszett nőt. hisztizel Rián és idióta erkölcsi szabályokkal jössz. te cseszel el mindent - sziszegte az arcomba
- én cseszek el mindent?? - nevettem fel - már az első napomat megkeserítetted pedig semmit,semmit nem tudtál rólam, belekötöttél mindenbe a kis barátnőddel együtt aztán bekattant az agyad és akartál egy gyors menetet utána meg megpróbálod megmagyarázni,hogy én miket is érzek és ezek után nekem figyelmen kívül kéne hagynom mindent, leszarni,hogy igazából megcsalod a barátnődet, te áltatsz mindenkit,hogy mindenhova cipeled magaddal. remélem érzed,hogy nevetséges érveid vannak Tom Kaulitz - idegesen fújtattam és villámló szemekkel néztem az ő meleg barna szemeibe.



 
Pillanatok töredéke alatt esett nekem én pedig hevesen viszonoztam a csókját. Tehetetlenül túrt bele a hajamba, szorított magához, kezei cikázva járták végig testemet. Belenyögtünk szinte a vad csókolózásba. Izmos karjai megfeszültek a testem körül én pedig tehetetlenül kapaszkodtam kidolgozott hátába. Neki döntött a falnak és mikor kezeivel érezte,hogy nincs rajtam melltartó és valószínűleg bugyi se, fájdalmasan felszisszentett. Lihegve szakadtunk el egymástól. Akkor tudatosult bennem,hogy mi az istent csináltam
- basszameg... - kibújtam karjai alól és a fürdő felé mentem
- Lara..- Tom fájdalmasan felnyögött majd tenyereibe temetve az arcát megfordult és utánam indult
- menj el - csaptam be az orra előtt az ajtót és bezártam
- ne legyél gyerekes, gyere ki. hallod?? - párszor rávágott az ajtóra de mivel se választ, se ajtó nyitást nem kapott cserébe, abbahagyta és nagyon reméltem,hogy elment...



 

No comments:

Post a Comment